کلاس گذاشتن دختر ها و پسرها !
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید..... امید وارم زیاد بخندید..نازنین
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
ضد دختر و پسر




باز هم عرض سلام دارم به همه شما دوستان عزيز خودم !

اين هفته هم به خدمت شما اومدم تا يه مطلب جديد بنويسم ! 

در جريان بعضی از دوستی های بين دختران  و پسران مسائلی عجيب پيش میاد که

ميخوام در مورد اونا واستون بنويسم  ! شايد واستون جالب باشه !

کلاس گذاشتن دختر ها و پسرها !

حتماٌ خيلی واستون اتفاف افتاده که روزهای اولی که تازه با طرفتون دوست شده ايد متوجه ميشيد که پسره حالا يا دختره خيلی داره کلاس ميذاره و حرف از مايه داری و اينکه آخره کلاسه ميزنه ! اما دست آخر ميفهمی که بابا هيچ خری نبوده و همش چرت گفته بوده ! البته همه رو نميگم ها بعضی ها رو ميگم که اينطوری هستن !
ولي خب ميدونين چيه بعضياشون ديگه خيلي تابلو کلاس ميزارن و يه چيزايي ميگن که از 100 کيلومتري هم معلوم ميشه دارن خالي ميبندن و همش کلاس الکيه.اين جور مواقع بايد اساسي حال طرفتون رو بگيرين يعنی ۳ سوته همه آمارشو بگيري ببيني راست ميگه يا دروغ....
حالا اگه حالشو هم نداري بري دنبال آمارگيريو اينجورحرفا ميتوني يه کار ديگه هم بکني و به قول معروف شنيدين ميگن آدم دروغگو کم حافظس شما ازش درباره اون چيزايي که گفته سوال کنيد يوهو ميبينين که يه جا بلاخره سوتي رو ميده آگه خالي بسته باشه دسش رو ميشه.
آخه که چي انقدر کلاس ميزاري ميخواي چيو ثابت کني خوبه بعد ضايع ميشيو ملت بهت ميخندن خوشت مياد تابلو شي.

کلاس گذاشتن پسرها :

آره رويا جون من ماشين سمند و يه پژو ۲۰۶ شونزده سوپاپ دارم ٬ کارخونه بافندگي دارم يه پام اينجاست يه پام دبی٬ يه ويلا تو شمال در بست در اختيار خودمه و يه خونه 500 متري تو جردن دارم٬ اهوازم که کيانپارس ۲ تا ۱۰۰۰ متری تو ميهن خريدم تک و تنها هستم و ...
بله اينارو براتون ميگه و شما هم که رفتين تو عالم هپروت و دارين عشق ميکنين واسه خودتون ميگين به به عجب پسري به تور زدم برم فردا براي فريما و مريم و شيوا و ... ديگه تعريف کنم حالشون گرفته بشه و حسرت بخورن و دلشون بسوزه آخه حيف که تو چه باغايي هستي خدا شفات بده.


اما حالا بشنوين کلاس دخترارو :

من خودم يه ماشين زيره پام هست اما زياد باهاش بيرون نميام چون حال رانندگي ندارم.کلاس پيانو ميرم.
بابام تو بازاره آخره مايه داره. رئيس کل شرکت نفت هم هست ! تو کل فاميل و دوستام من و خواهرم بهترينيم از همه نظر کل پسراي فاميل آرزوشون با ما دوست بشن اما من محل سگشونم نميزارم. هفته اي 50000 تومان پول تو جيبيمونه . مامانم پرايد داره بابام زانتيا . هفته اي سه روز کارگر خونمونه. بهترين رستورانهاي تهران و اهواز و کيش رو مثل کفه دستم بلدم آخه هفته اي 4-5 دفعه ناهارو شام ميريم بيرون حالا تو عمرش نميدونه اصلا پيتزا چي هست ! ! !
ولي اين جور دخترا يه چيزه جالبي که دارن اينه که اصلا از تيپ و قيافشون نميشه فهميد که دارن الکي ميگن و کلاس ميزارن اونم چه کلاسي... و در کل به تريپشون نميخوره که خالي ببندن.
همه يه  همچين دخترهايی رو ديديد که اينجوري باشه خونشون پايين شهر بود يا يه جای بی کلاس اما نگاش ميکردين عمرا ميفهميدين چون هم خوشگل بود هم خوشتيپ بود هم سرو زبون دار اما باباش يه کارمند بود با ماهي ۱۰۰۰۰۰تومان حقوق رو حالا کاري ندارم ميخوام بگم از اين جور آدما زيادن.و بپائين که گيره همچين دختري نيفتين که اعصاب آدم داغون ميشه با اين جور آدما. دم و ديقه فقط ميخوان از خودشون و فکو فاميلاشون بگن.

امتحان کردن پسرها !

خيلی وقتا شده که موبايلتون يا تلفنتون زنگ ميخوره ميبينيد که يه خانوم خوش صدا پشت خطه و ميخواد که باهاتون حرف بزنه و يا احتمالاٌ دوست شه ! شما هم حالا يا حرف ميزنيد يا به احتمال خيلی کم ردش ميکنيد من که فکر کنم کاره اول رو انجام ميديد ! آخر سر هم ميفهميد که مثلاٌ نگار خانوم دوست دخترتون ميخواسته امتحانتون کنه و گوشی رو داده بوده به دوستش ! بعدش هم يه دعوا و قهر و ...

من اول ميخوام به دخترها بگم آخه اينم شد امتحان کردن ؟ اگه بهش اعتماد نداری خيلی راههای بهتری هست ! آخه خودت ميدونی پسرا به صدای دخترها حساس شدن ! اينجوری بدتر فکرشو به طرف اين ميبری که : آيا با يکی ديگه دوست شم ؟ شايد اين از نگار بهتر باشه !!! ... تو فکر اين چيزا  ميفته ! بعد که می فهمه تويی هم خودت ضد حال خوردی هم دوست پسرت و يه کينه ای ميشه تو دل هر دوتاتون ... ! البته اين نظر منه ! از اين کارها نکنيد !

غيرت پسرها و حسادت دخترها !

احتمالاٌ واسه دخترها اتفاق افتاده که دوست پسر به اصطلاح خيلی غيرتی دارن که مثلاٌ ميگه :  چرا شلوار برمودا پوشيدی ؟ چرا مانتوت تنگه ؟ چرا موهات بيرونه ؟ چرا ابروهاتو برداشتی ؟ چرا آرايش کردی ؟ تا حالا کجا بودی ؟ با کی حرف ميزدی ؟ بيرون نرو ٬با فاميلاتون بگو بخند راه ننداز٬ تو شهرک پياده راه نرو ٬تنها خريد نرو و ...

به نظر شما اين با غيرت بود نه؟! ... به نظر من به اين ميگن ظلم ! (من از اين ظلم ها زياد کردم) به اين ميگن احساس مالکيت داشتن ! (منم اين احساس رو داشتم ) بابا مگه زنته که اينقدر گير ميدی ! ولش کن دختره مردم گناه داره بذار يکمی راحت باشه ! اما حالا بعضی دختر ها ممکنه اولش خوششون بياد از اين کارا ! اما مطمئن باشيد که بعداٌ خسته ميشن !. نکنيد از اين کارا ! (بابا غیـــــــــــرت !)

يا اينکه واسه پسزه اتفاق افتاده که دوست دخترش ميگه ! کجا بوذه ؟ نکنه با دخترها بودی ؟‌ با يه دختره ديگه که حرف نميزدی ؟ چرا ريشاتو زدی ؟ نکنه خبريه ؟ ديروز چرا موبايلت خاموش بود ؟ شنيدم با لاله دوست شدی ؟ شنيدم با ماشين با هم بودين ؟ و از اين حرفها که واقعاٌ بدم مياد ! بابا خانوم بيخيال چرا اينقدر الکی گير ميدی ؟اينقدر حسود نباش ! اگه شک داری بهش و يا ميدونی با دخترا قرار ميزاره رک بهش بگو ! ببين چی ميگه ؟ اگه مطمئنی و خودت ديديش که ديگه حرفی نيست باهاش تموم کن ! اما اگه ميخوای بشينی و به حرف اينو اون گوش بدی همون بلايی سرت مياد که سر من و امثال من اومده ! يعنی بهترين دوستی ها با حرفهای حسودان بهم ميخوره ! واسه خودتون ميگم ! از ما که گذشت ! قدر دوستيتون رو بدونيد غيرت بازی و حسود بازی رو بذاريد کنار !

اينم مسائلی بود که يادم بود و واسه خودم هم کم و بيش اتفاق افتاده بوده ! اميدوارم که لذت و استفاده کافی برده باشيد.

فعلاٌ تا مطلب بعدی ...

بای نازنین



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت17:35---14 فروردين 1392
لینکت کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







14 فروردين 1392برچسب:, :: 18:40 ::  نويسنده : نازنین